Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po online platbě objednávky č. 102410069 dne 25.1.2020 /platba kartou/ a deklaraci obchodu, že zboží doručují v termínu 10-40 dnů od odeslání zboží jsem následně formou online ověření datumu expedice zjistil dle informací z webu postovnezdarma.cz, že zásilka byla dne 3.3.2020 odeslána. Do dnešního dne, po marném uplynutí lhůty 40 dnů (konkrétně k dnešnímu dni 43 dnů) zásilka doručena nebyla. Komunikace ze strany prodejce je nulová. Na telefonický dotaz ze dne 31.3.2020 mi bylo zaměstnankyní obchodu sděleno, že zboží bude dodáno do týdne, což nebylo realizováno.
Taška na laptop TNL01
vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
mezní termín pro doručení je do 2.5.2020. Pokud zboží do daného data nebude doručeno, neváhejte se na nás obrátit. Rádi s Vámi poté vyřešíme reklamaci.
Přejeme hezký den
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.