Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
DNE 27.11.2019 JSEM SI ZAPLATIL SLUŽBU O2 TV sport pack online NA MĚSÍC ZA 199,-
S TÍM ŽE SLUŽBU BUDU POUŽÍVAT POUZE 1.MĚSÍC .ZAPALIL JSEM KARTOU. 3.1.A 21.1.2020 PŘIŠLA INFORMACE NA EMAIL - UKONČENÍ OPAKOVANÉ PLATBY. NA TENTO PODNĚT JSEM TEDY PŘEDPOKLADAL ŽE DALŠÍ PLATBY NEBUDOU A SLUŽBA BUDE AUTOMATICKY ZRUŠENA . SLUŽBU JSEM TÍMTO NEPOUŽÍVAL .
BOUŽEL SE NIC TAKOVÉHO NESTALO !!! KAŽDÝ MĚSÍC MI BYLO STRHNUTO 199,- AŽ DO 15.4 2020 CCA 800,-
JAK JE VŮBEC MOŽNÉ ŽE MI NĚKDO BEZ MÉHO VĚDOMÍ ODEBÝRÁ PENÍZE!!!
PENÍZE BYCH RÁD DOSTAL ZPĚT .
15.4.2020 JSEM MUSEL SLUŽBU NA STRÁNKACH O2 ZRUŠIT A OPAKOVANÉ PLATBY NA GOPLAY.
JIŘÍ HORÁK
O2 TV
PROSÍM VRÁTIT PENÍZE TA DUBEN 2020 , BŘEZEN 2020 , UNOR 2020 A LEDEN 2019 .
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ačkoliv to v obsahu stížnosti není explicitně uvedeno, vycházíme při řešení stížnosti z toho, že se jedná o tzv. automatickou prolongaci (tj. situaci, kdy po uplynutí původně sjednané doby - v řešené věci jeden měsíc - závazek nezaniká, ale naopak je automaticky prodlužován a trvá i nadále). Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud nedošlo k řádnému poučení a ujednání o automatické prolongaci bylo pouze v obchodních podmínkách, tak spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost jakýmkoliv způsobem informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Pokud závazek zanikl uplynutím původně sjednané doby a přesto společnost spotřebiteli nevrátí peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod se zánikem závazku odpadl). V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.).
Pokud spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, je rovněž možné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
služba O2 TV Sport Pack funguje na základě předplatného, o čemž informujeme před samotnou aktivací služby (viz www.o2.cz/osobni/sport-pack).
Email, o kterém se zmiňujete, zasíláme právě v souvislosti s tím, že pokud předplatné nezrušíte, bude se služba účtovat dále. Doporučím si jeho obsah důkladně pročíst, kde si mnou zmíněné můžete potvrdit.
Nezávisle na tom, zda jste službu využíval či nikoliv, se účtovala dále, pokud jste předplatné na portálu www.o2tv.cz neodhlásil. Účtování je tak zcela v pořádku.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.