Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží bylo objednáno na eshopu Huglo.cz dne 19.3.2020.
Zboží: 100 ks Antibakteriální dezinfekčních ubrousků na jedno použití AlcoholPads a Zdravotní rouška na ústa 50ks
Z mailu "Veronika za Huglo.cz" chodily pravidelně upomínky o neuhrazení platby. Na odpovědi, že platba byla poslána, nikdo nereagoval.
12.4.2020 bylo k mailu pro Huglo.cz přiloženo potvrzení z banky o úhradě.
Hned následující den od nich přišel mail, že objednávka je zrušena.
Na maily nikdo nereaguje a na stránkách Huglo.cz není uvedena adresa firmy
Zboží: 100 ks Antibakteriální dezinfekčních ubrousků na jedno použití AlcoholPads 279 Kč Zdravotní rouška na ústa 50ks 1569 Kč , přestože platba byla provedena, zboží nebylo doručeno a z neznámého důvodu byla objednávka eshopem zrušena 12.4.2020
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.