Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obchod nabízel nanovlákové masky (roušky), které má skladem a odesílá do 2 dnů, 12.3. potvrdil přijetí platby. Následně nás informoval o nedostupnosti produktu a nabídl náhradu. V případě odmítnutí náhradního produktu doporučil prostřednictvím zákaznického servisu zrušit objednávku a následně proběhne vrácení peněz. Zákaznický servis jsme použili, vrácení peněz neproběhlo a 26.3. jsme opakovaně požadovali vrácení peněz na zaslaný účet. Firma peníze nevrátila a odpovídá nerelevantně.
Produkt
Źádám o vrácení peněz za KN95.
Požadované řešení
Žádám o vrácení peněz za objednaný produkt - zaplacen před cca 30 dny.
Nanovlákenná maska - Český dodavatel ID produktu 263611
Žádám o vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
Peníze byly vráceny.
Děkuji za Vaší pomoc.
Přeji pěkný den a jsem s pozdravem,
František Souček