Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednané zboží z firmy - Boy London Czech, placeno převodem na účet. Posléze obchodník již nereagoval, telefony nefungují.
Vrácení peněz, nebo zaslat zboží.
|
Tweet |
V této záležitosti doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu výslovně stanovil dodatečnou lhůtu k plnění, pokud tak již neučinil. Po marném uplynutí této lhůty bude možné odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku z důvodu prodlení. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně s dodejkou) a určit v něm lhůtu pro vrácení peněz.
Subjekt Sabri Elogeli byl o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.