Společnost


BestGifts.cz, PeepToe.cz, Dreamin.cz

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4140Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2014, před 10 lety

Jiří Matějka

Znění stížnosti

Objednané zboží z firmy - Boy London Czech, placeno převodem na účet. Posléze obchodník již nereagoval, telefony nefungují.


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo zaslat zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2014 13:29, před 10 lety

V této záležitosti doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu výslovně stanovil dodatečnou lhůtu k plnění, pokud tak již neučinil. Po marném uplynutí této lhůty bude možné odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku z důvodu prodlení. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně s dodejkou) a určit v něm lhůtu pro vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 13:45, před 10 lety

Subjekt Sabri Elogeli byl o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.