Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
10.2. jsem si na prodejně ve Zlíně udělala 12 týdenní pauzu tarifu, jelikož jsem na 5 měsíců odjízdela do zahranici, SIm kartu jsem začala pouzivat az 29.6. Avsak po 5 mesicih , kdy jsem si zkontrolovala online vyuctovani, jsem zjistila, ze pauza nebyla nastavena, uctovali se mi tak ruznorode castky, ktere mi na prodejne nikdo nedokazal vysvetlit a sami mi uznali, ze pauzu nikdo neudelal, tudiz jsem platila po mem prijezdu 2x okolo 800 kc. Bylo mi sdeleno, ze pokud chci tyto problemy resit, musim napsat dopis primo na pobocku v praze. navic, nevolam temer nikam, a platim mesicne okolo 7000kc, coz mi prijde opravdu hodne. dala mne nedochazi papirove vyuctovani, ktere jsem nezrusila, ani sms, kdy bych mela co platit.
rada bych odstooupila od smlouvy bez povinnosti vyplatit se, jelikoz spolecnost dle me udelala fatalni chybu kdyz mi neaktivovala pozadovanou sluzbu a uctovala poplatky navic. rada bych dále byla pro potrestani pracovnika, ktery tuto chybu udelala a byl 10.2. na pobocce ve zline, byla to zena.
|
Tweet |
Pokud tuto možnost společnost skutečně nabízí a spotřebilka má potvrzenou dobu, kdy měla být nastavena, lze požadovat náhradu škody, která ji v důsledku porušení závazku společnosti vznikla. Škodu je nutné vyčíslit a vhodné je uplatnit nárok písemně. Případně v rámci reklamace lze požadovat změnu vyúčtování. Výše ceny vyúčtování se odvíjí od zvoleného tarifu.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.