Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#41410Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 minut 12 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2020, před 5 lety

Pavlína Durajová

Znění stížnosti

dne 15.4.2020 mi přišel e-mail, i sms, že budou balík doručovat mezi 8-14h. Okej jsem, na home office, takže jsem celý den doma, takže to, že se mi balík někdy doručuje až v 18h beru.. ale aby mi dnes 16.4.2020 přišla sms a e-mail, že nebylo možné doručit, že adresát byl nezastižen?? Za co si sakra platím Balík do ruky? Při objednávání z e-shopů se maximálně snažím objednávat přes PPL, či jiné, ale nikdy ne Českou poštu, ale bohužel, někdy e-shop nenabízí nic jiného. To mě opravdu nebaví :-) Kor, když teď na poště musíte čekat někdy až 40 minut, než se tam všichni po jednom prostřídáme, ,nebo že na naší poště neustále dezinfikují, takže když tam příjdu cca 14:30 (po mém home office), tak je tam bez pardonu napsáno, že dnes už nebude otevřeno? Jsem opravdu vytočená, protože tohle není poprvé.

DR9873591832C


Produkt

Balík do ruky


Požadované řešení

Byla bych opravdu ráda, za znovudodání DO RUKY. Tak jak jsem si zaplatila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2020 08:25, před 5 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.