Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
Necelá dva roky zpátky jsem s Vámi uzavřel smlouvu pro 2 čísla + mobily huawei Y3 a Y5, po zjištění že nebudou potřeba jsem zboží chtěl reklamovat, a ukončit smluvní poměr, Vaši zaměstnanci mi řekli, že bych jim zaplatil dohromady 12 000,- Kč, za zrušení čísel a odstoupení od smlouvy, chvíli jsem to tedy snášel protože jsem takovou sumu neměl, a něco málo platil, když mi pak přišlo že jste podali, doufal jsem pak že stihnu tento spor vyřešit odstoupením od smlouvy zdarma jak stanoví novola platná od tohjoto roku 1.4 o telekomunikačních sítí a služeb. Bohužel jste dříve podali závazek firmě na vymáhání pohledávek a teď po mě chcete přes 25 000,- Kč a to ty služby NEBYLY NIKDY NAKONEC VYUŽITÍ _ NULOVÉ VYUŽITÍ.
Na pobočce mi řekli že nemám právo na reklamaci a v mluvili se že ji se mnou nemohou sepsat protože by byla na Vašem papíře.
Rekl jsem si dobře zkusím počkat, a teď mě "ženete" k soudu pokud to ne zaplatím a ještě k tomu v téhle době kdy je koronavirus a lidi mají být doma v karanténě ( momentálně jsem sice doma, a práci mám, ale mzda je mizerná vzhledem k tenhle ekonomické situaci).
Tvářite se jako solidní firma, co má ráda lidi, a pomáhá jim a podobně, ale nakonec Vám jde stejně pouze o peníze.
Nejen že chtít po mě peníze je nemorální, ale ještě k tomu v téhle době, kdy jde doslova každému jednomu člověku o to aby se najedl( protože se propouštějí zaměstnanci a snižují mzdy), tak Vám jde stále jen o peníze.
Prosim tedy o zastavení řízení pohledávky a to minimálně do doby dokud se ekonomická situace nevrátí do dobrého provozu a při nejlepším! Bych prosil okamžitě ÚPLNÉ ZRUŠENÍ POHLEDÁVKY, vzhledem k ne využití služeb.
Děkuji a věřím že mě stížnosti vyhovíte
S přáním hezkého dne
Vašák
Dva tarify + dva mobily( jejichž celková cena byla již jistě zaplacena)
Zrušení pohledávky
|
Tweet |
S novelou zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, je zavedeno pravidlo, že dojde-li k ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, ať již výpovědí, nebo dohodou smluvních stran, může společnost požadovat "kompenzační poplatek za předčasné ukončení smlouvy" po spotřebiteli pouze, pokud smlouva skončí do tří měsíců od uzavření; tato částka nesmí být v případě smlouvy uzavřené se spotřebitelem vyšší než jedna dvacetina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy nebo jedna dvacetina součtu minimálních sjednaných měsíčních plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, přičemž výše úhrady se počítá z částky placené v průběhu trvání smlouvy. Společnost má při předčasném ukončení smluvního závazku rovněž nárok na úhradu nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.
Úprava účinná před novelou vycházela z toho, že za ukončení smlouvy, ať už dohodou či výpovědí smlouvy, kdykoliv během jejího trvání může společnost požadovat jednu pětinu součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jednu pětinu součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy; taktéž mohla společnost požadovat úhradu nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.
Nebyla-li smlouva ukončena, ať už dohodou nebo výpovědí, trvá nadále povinnost spotřebitele hradit ujednanou kupní cenu. To, "jak moc" spotřebitel jím zakoupenou službu využívá, není v případě tarifní služby pro určení ceny zásadně relevantní a podstatné. Pokud u spotřebitele odpadne důvod pro používání, je nejlepší variantou smlouvu vypovědět (i pokud by spotřebitel býval měl uhradit jednu pětinu součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby - viz úprava dnes již novelizovaného zákona o elektronických komunikacích uhradit). Jedná se o výhodnější variantu než platit službu "naprázdno".
Došel-li spor do stádia, kdy mezi společností a spotřebitelem již běží anebo má proběhnout soudní řízení, doporučujeme obrátit se na advokáta.
Dobrý den, pane Vašáku,
kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní situace prostřednictvím stránek třetích stran, proto k Vaší stížnosti nemám podrobné informace. Celou záležitost rádi prověříme na základě reklamace, kterou je třeba poslat poštou na adresu:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Reklamační řád Vodafonu najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.