Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#4142Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2014, před 10 lety

Jiří Zárybnický

Znění stížnosti

Zakoupil jsem mobilní tel. tzv.Véčko.Horní víko bylo o 1mm prohnuté nahoru a po zavření se automaticky stisklo tlačítko první osoby v seznamu osob.Tím byl mobil vyřazen z provozu.Vše co mám,Vám přepošlu.


Produkt

mobilní telefon Aligator-červený V550


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2014 13:21, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud reklamaci zamítá. Doporučujeme spotřebiteli, aby znovu uplatnil reklamaci pro nesplněnou jakost při převzetí a vadu pře přebírání telefonu zaměstnanci předvedl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2015 13:35, před 10 lety

Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.