Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Manželka objednala na webu: vsevakci.cz 17.3.2020 roušky s výměnn ými filtry + náhradní filtry Objednávka č.2020041135, hodnota zboží 2194 Kč zaplaceno předem. Po úhradě 18.3.bylo zasláno,že zboží je na cestě, ale termín dodání 10 - 40 dní.Ćekali jsme do 15.4. a pak jsme urgovali přes email info@vsevakci.cz okamžité dodání, protože
za celo dobu s nikdo neozval a tel.732408589 na zaslaném daňovém dokladu se ozývá, že neexistuje.
14.4.2020 jsme dostali reakci z emailu:info@vsevakci.cz , abychom dále čekali... podepsáno: S pozdravem Kateřina Svobodová- Zákaznická podpora Vsevakci.cz ( bez telefonního spojení).
odpověděl jsem , že max. do 26.4.2020 chceme dodat zboží nebo vrátit peníze.
kod 19690 Univerzální filtrační rouška na ústa s výměnnými filtry 2 ks černá + výměnné filtry , kod 22320 Univerzální filtrační rouška na ústa s výměnnými filtry - náhradní filty 4 ks
do 26.4.2020 chceme dodat zboží nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
Vaše zásilka by měla být doručena do 27.5.. Pokud Vám zásilka do této doby nedorazí, neváhejte nás kontaktovat nejlépe na emailu info@vsevakci.cz.
S pozdravem,
David M.
Zákaznický servis vsevakci.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.