Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U zboží nebylo napsáno, že se jedná o zásilku od čínského dodavatele. Podle toho, co původně psali mělo být dodáno nejpozději do 7. 4. 2020.
Respirační rouška (respirátor) KN95, ID: 269582
Chtěla bych vráti peníze, protože kdyby firma upozornila, že bude taková dlouhá doba dodání a navíc, že se jedná o zboží z Číny, ke kterému nemám důvěru, neobjednávala bych.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
děkujeme za informaci a omlouváme se za komplikace. Nabízíme Vám možnost tzv. odložené platby, tedy že Vám bude platba za Vaše zboží vrácena zpět, ale jelikož je Vaše objednávka vyexpedovaná, plánovanému doručení zboží již bohužel nezabráníme.
Pokud o zboží nebudete mít zájem, prosíme o jeho vrácení zpět na naši adresu:
Ateli s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice
Pokud si budete chtít zboží nechat po jeho doručení, prosíme o zaslání částky za zboží podle následujících platebních údajů:
Majitel účtu:: Ateli, s r.o.
Číslo účtu:: 2900295296
Kód banky:: 2010 pro ČR
Název banky:: FIO banka
Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky
Děkujeme za pochopení a prosíme o informaci, zda tedy s touto navrhovanou metodou tzv. odložené platby souhlasíte a případně také o zaslání čísla Vašeho účtu, na který požadujete vrácení peněz.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
z textu je vidět, že se jedná o nic neříkající obecné informace, které firma zasílá všem. Zásilku totiž už mám zaplacenou, tak pokud by se opravdu zabývali mou stížností, tak některé informace by v odpovědi neuváděli. Stejný postup uplatňovali, když jsem se chtěla dozvědět konkrétní dobu dodání, protože nejdříve to bylo 10 = 30 dní, potom 40 dní, nakonec se z toho vyklubalo 60 dní a zásilka už je na cestě a je z Číny, atd.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na skutečnost, že zboží má již spotřebitelka zaplacené.
Dobrý den,
ve zprávě jsme Vás informovali o tom, že Vám můžeme zadat požadavek na vrácení peněz za tento produkt, ale jelikož nedokážeme zabránit nedoručení zásilka bude na Vaši adresu doručena.
Zákazník má poté 2 možností
1) zboží vrátit na uvedenou adresu
2)pokud si zboží zákazník ponechá, je potřeba jej uhradit dle zaslaných pokynů k platbě.
U zboží, které jste si objednala, jste měla uvedeno, že je skladem u dodavatele. Doba dodání zásilky je doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání.
Tuto informaci jste měla znovu v košíku. Veškeré informace naleznete v obchodních podmínkách.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
zboží jsem obdržela ve středu 22. 4. Ve středu 23. 4. jsem firmě zaslala e-mailem Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy se všemi náležitostmi a požadavkem na vrácení zaplacené částky na bankovní účet + potvrzení o platbě z 18. 3. V mailu bylo také napsáno, že zboží bude vráceno v samostatné zásilce, kterou jsem zaslala v pátek 24. 4. a firmě o tom zaslala zprávu. Na tento mail mně přišla odpověď s tím, že mám uvést důvod reklamace, kterou budou vyřizovat v zákonné lhůtě 30 dní. Napsala jsem další e-mail, ve kterém jsem je upozornila, že zboží nereklamuji, ale odstupuji od kupní smlouvy v zákonné lhůtě a ta má jiná pravidla.
V úterý 28. 4. mi přišla na mobil SMS o doručení zásilky firmě. Napsala jsem opět
e-mail, že mají už i zásilku, tak nic nebrání v tom, aby peníze vrátily do 14 dní od odstoupení od kupní smlouvy. Dnes 29. 4. mi přišla odpověď, že děkují za informaci o doručení zásilky, že se tím bude zabývat reklamační oddělení a děkují za pochopení.
"Kocourkov" - připadám si jak "člen korespondent", ale učím na střední škole ekonomické předměty, tak budu mít k dispozici názorný příklad, který můžu spojit s dalším příkladem - vracení zboží v USA, kde je opravdu zákazník "pánem" a ne "chudákem", co se domáhá o svá práva.
velice se omlouváme, že naše reklamační oddělení doposud nepodstoupilo Vaše vrácení zboží ve 14 ti denní lhůtě.
Prosíme o zaslání fotografie podacího lístku, na základě této fotografie Vám zadáme požadavek na vrácení peněz za produkt.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
nechápu, proč jste i mně neposlali tuto zprávu na e-mail? A můžete mi tedy, paní Kateřino K, poslat přesnou e-mailovou adresu, na kterou mám fotografii poslat? Nebo to mám opět poslat na customer.service@ateli.cz, ze které mi odpovídá slečna nebo paní Lucie Brodňanová, která už má ode mě všechny podklady, kromě zmiňovaného podacího lístku, který si myslím, není v tomto případě vůbec důležitý. Protože zboží jsem našla ve schránce dne 22. 4., 23. 4. jsem e-mailem odeslala na výše uvedený e-mail odstoupení od kupní smlouvy spolu s potvrzením o zaplacení zboží, 24. 4. jsem odeslala na Vaší adresu, kterou uvádíte ve Vašem příspěvku ze dne 23. 4., dne 28. 4. jsem od České pošty obdržela zprávu, že zásilka s podacím číslem RR111287086CZ byla doručena příjemci.
Ono je totiž dost pracné, "vystopovat" e-mailové adresy Vaší firmy, ze kterých by nechodily všem zákazníkům jenom nic neříkající e-maily, které neřeší jejich problém.
Myslím si, že já jsem ze zákona splnila všechno, co jsem měla a z Vaší strany je to jenom taktika, jak nedodržet 14denní lhůtu pro vrácení peněz.
Ale fotografii podacího lístku samozřejmě pošlu.
Přeji pěkný den
Hana Šťavíková
situaci jsme prověřili a dne 10.5.2020 Vám byla částka za produkt vrácena zpět. Je tedy vše v naprostém pořádku?
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: Myslím si, že poradci dTestu uvádí jenom citace zákonů, ale nic dalšího v tom nepodnikají. Na vyřízení stížnosti má vliv snad jenom to, že byla někde zveřejněna. Kdybych ale spoléhala jenom na dTest, tak bych se peněz nedočkala. Spousta další korespondence probíhala mimo stránky dTestu. Objednávám z různých e-shopů docela často, pouze ve třech případech jsem zboží vracela. U dvou e-shopů bylo všechno v pořádku, provozovatelé jednali velmi vstřícně. Třetí, e-shop postovnezdarma.cz, byl příkladem pravého opaku.