Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 16.4.2020 měl závozník doručit balík.
Zazvonil na domovní zvonek a nepočkal ani pul minuty, než jsem si pro zboží sešel ke vstupním dveřím a odjel.
Jestli je toto standartní chování PPL zaměstnanců, tak doufám, že brzy zkrachujete milá PPL službo. Takováto arogance nějakého zamindrákovaného člověka Vám docela kazí pověst.
Telefon ze, kterého mi volal je 728 226 653. Jméno neznám, protože se představil jako PPL....asi už věděl, že bude ujíždět.
Telefonický kontakt byl ve 14:25 hodin.
číslo zásilky: 40251749993
Ukončení pracovního poměru s tímto zaměstnancem. Třeba si začne vážit práce.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.