Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#4143Nedoručené balíky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2014, před 10 lety

Markéta Šimečková

Znění stížnosti

Dobrý den,

jsem 9 měsíců doma, mám rizikovém těhotenství a musím jen ležet skoro vše na dítě jsem nucena objednat po internetu, bohužel i přes to že jsem doma slyším zvonek a tel mám u sebe tak z 90 procent mi česká pošta ani nezavolala natož aby zazvonila, znamenalo to tedy jít dva km na poštu pěšky což je v mém stavu smutné, takže vyhozené peníze za doručení do ruky, zajímalo by mě jestli se s tím dá něco dělat, jestli s tím vůbec někdo něco dělá protože je to hrozné!

Markéta Šimečková


Požadované řešení

Řešit situaci...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2014 16:13, před 10 lety

Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Děje-li se tak opakovaně, podejte současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Nebude-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.