Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.3. objednané zboží (roušky) za 587 Kč včetně poštovného. 17.3.jsem se dozvěděla, že jsou podvodníci a že zboží nepřijde obratem, protože je z Číny, což jsem dopředu netušila. Tak jsem odstoupila od smlouvy hned na druhý den (vše mám písemně emailem s jejich reakcemi). Charge back jsem v bance vyřídit nemohla, protože jsem platila přes IB převodem z účtu a ne kartou. 16.4. jsem zkoušela opětovně, aby vrátili peníze, protože nedodrželi svoje vlastní obchodní podmínky. V nich mají uvedené (dopředu jsem nečetla, četla jsem jen kladné recenze), že doba dodání je 5-40 dní, u platby předem 30 dní. Já platila předem a v týž den měli peníze prioritní platbou na účtě. Nyní už nereagují
sada 10 ks ochranných roušek Evian
vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.