Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Nazdar, píši sem kvůli opakovaných výpadků mého internetu. Přijde mi nemorální někomu vypnout internet v půl jedné ráno. Představte si, že v této hodině jsem zrovna hrál profesionální turnaj ve hře Counter Strike: Global Offensive. Měli jsme to napínavé, bylo to 14:14, ale vy jste mi museli vypnout můj internet a tím pádem jsme s naším teamem prohráli 16:14. V sázce byly peníze. Uvědomte si, jak ubohou prohrou jsme si teď prošli. Kdysi jste mi můj internet vypínali častěji, do teď to bylo ale dobré. Bohužel jste to museli udělat zas. Myslím si, že vy chcete jen aby jsme s naším teamem prohrávali. během této stížnosti mi internet vypadl znovu. Očekávám náhradu za prohraný zápas. Kontaktujte mě na e-mailu: conlaibusiness@seznam.cz
Doufám, že se to nebude nadále opakovat. Díky.
UPC MODEM
Odpověď by měla být stejně dlouhá, tak jako má a doufám, že se s tím něco udělá.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci služby, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Bogysi,
mrzí mě, že k výpadku připojení došlo zrovna v tak nevhodnou chvíli. Abychom mohli celou situaci prověřit, napište nám prosím na poradime@vodafone.com, rádi Vám pak odpovíme e-mailem nebo zavoláme.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.