Počet nahlášených stížností: | 310 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.4.2020 jste mi neoprávněně strhli 499,-Kč z mého bankovního účtu.
Nikdy jsem se na vaše stránky nepřihlašovala a žádnou platbu nepotvrzovala.
Žádným způsobem jste mě o vašem záměru řádně neinformovali.
Nosálová Věra.
Žádám o vrácení peněz ve výši 499,-Kč na můj bankovní účet.
Způsob jakým jste se dostali k mým financím je mi neznámý.
|
Tweet |
Ze stížností spotřebitelů vyplývá, že jim společnost strhává částky, pokud se registrovali na některé z internetových seznamek společnosti.
V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na jehož základě částku účtuje. Pokud společnost nedoloží, že mezi ní a spotřebitelkou byla řádně uzavřena smlouva (společnost předem prokazatelně informovala spotřebitelku o všech smluvních podmínkách), nemůže být společnost ve sporu úspěšná. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala e-mail, v němž společnost informuje o tom, že se do její služby neregistrovala a tudíž s ní ani neuzavřel žádnou smlouvu.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce doporučujeme také oslovit její banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Byla-li platba provedena prostřednictvím platební karty, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.