Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41444Neoprávněné stržení 499,-Kč z bankovního účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2020, před 5 lety

Věra Nosálová

Znění stížnosti

Dne 14.4.2020 jste mi neoprávněně strhli 499,-Kč z mého bankovního účtu.

Nikdy jsem se na vaše stránky nepřihlašovala a žádnou platbu nepotvrzovala.

Žádným způsobem jste mě o vašem záměru řádně neinformovali.




Nosálová Věra.


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz ve výši 499,-Kč na můj bankovní účet.

Způsob jakým jste se dostali k mým financím je mi neznámý.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 17:47, před 5 lety

Ze stížností spotřebitelů vyplývá, že jim společnost strhává částky, pokud se registrovali na některé z internetových seznamek společnosti.

V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na jehož základě částku účtuje. Pokud společnost nedoloží, že mezi ní a spotřebitelkou byla řádně uzavřena smlouva (společnost předem prokazatelně informovala spotřebitelku o všech smluvních podmínkách), nemůže být společnost ve sporu úspěšná. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala e-mail, v němž společnost informuje o tom, že se do její služby neregistrovala a tudíž s ní ani neuzavřel žádnou smlouvu.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce doporučujeme také oslovit její banku s případnou žádostí o zablokování karty.

Byla-li platba provedena prostřednictvím platební karty, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2020 16:02, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.