Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Moje 86letá matka dostala na svůj mobilní telefon tuto zprávu
,,Zaplatte prosim 3 910,00 Kc na ucet 2900295296/2010 VS: 102597317. Dekujeme, PostovneZDARMA,,
Nic neobjednávala,nemá připojení k internetu,ani chytrý telefon.
S firmou jsem se pokoušel elektronicky a telefonicky spojit-
bezvísledně.
Zrušení
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka žádnou smlouvu neuzavřela, neexistuje právní důvod, na základě kterého by mohla společnost žádat zaplacení údajně dlužné částky. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že společnost o neexistenci smlouvy informovala.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
děkujeme za informaci. Vaše objednávka byla tedy zrušena. Doufáme, že zachováte naší nákupní galerii PoštovnéZDARMA.cz přízeň.
Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.