Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#41445Neobjednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2020, před 5 lety

Václav Roučka

Znění stížnosti

Moje 86letá matka dostala na svůj mobilní telefon tuto zprávu
,,Zaplatte prosim 3 910,00 Kc na ucet 2900295296/2010 VS: 102597317. Dekujeme, PostovneZDARMA,,
Nic neobjednávala,nemá připojení k internetu,ani chytrý telefon.
S firmou jsem se pokoušel elektronicky a telefonicky spojit-
bezvísledně.


Požadované řešení

Zrušení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2020 19:56, před 5 lety

Pokud spotřebitelka žádnou smlouvu neuzavřela, neexistuje právní důvod, na základě kterého by mohla společnost žádat zaplacení údajně dlužné částky. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že společnost o neexistenci smlouvy informovala.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2020 08:10, před 5 lety

děkujeme za informaci. Vaše objednávka byla tedy zrušena. Doufáme, že zachováte naší nákupní galerii PoštovnéZDARMA.cz přízeň.

Vaše spokojenost je naším cílem.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2020 17:19, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2020 21:10, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.