Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#41446Špatné cenovky na prodejně, nedostatek zboží z letáku - Lidl Klášterec nad Ohří

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2020, před 5 lety

Eva Jirásková

Znění stížnosti

Dobrý den. Již poněkolikáté jsem měla problém s cenami v Lidlu v Klášterci nad Ohří. Včera jsem si kupovala jablka CrimsonSnow. Několikrát jsem si kontrolovala cenu, byla 39,9 a přesto při markování skočila cena 49,9. Slečna pokladní (byla jsem na pokladně č.1) byla velice nepříjemná, hádala se se mnou místo toho, aby zavolala vedení a cenu překontrolovala. A to je jen jeden příklad.
Dále na této prodejně je neustálý problém s nedostatkem akčního zboží z letáku. Tento týden měl být v akci lovecký salám - již v úterý ráno nebyl dostupný. Včera také nebyl. To samé s Nivou - byla dostupná snad jen první den. Co jsem tak koukala tak minimálně 30% zboží chybělo již druhý den a prodavačky, ani manažer prodejny nebyli schopni říct, kdy zboží dorazí. Jak je možné, že například v Kadani nebo v Chomutově mají akční zboží celý týden dostupné a v Klášterci nikoliv?


Požadované řešení

Ať zaměstnanci pravidelně kontrolují pravidelně ceny - jedná se o klamání zákazníků. Při dalším problému to nahlásím na ČOI.
Ať vedení prodejny zajistí dostatečné množství akčního zboží na celý týden, jak deklarují v letáku. Opět se jedná o klamání zákazníků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2020 13:03, před 5 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Co se týče chybějícího označení cen platí, že prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2020 13:12, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 19:55, před 4 lety

Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.