Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#41448Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2020, před 5 lety

Marcela Kedroňová

Znění stížnosti

Dobrý den,
u této společnosti jsem si objednala roušky 18.3.2020. V tu dobu měli na webu uvedeno, že jsou skladem a expedice do 24 hodin. Platbu jsem provedla kartou ihned následně po objednání.
Po zaplacení mi přišlo do mailu potvrzení objednávky, že je na cestě a byla uvedena doba dodání je 5-40 dní.
Snažila jsem se je kontaktovat, ale neúspěšně. Tedy jsem 16.4.2020 zaslala emailem oficiální odstoupení od smlouvy, které je zatím bez odezvy.
M.Kedroňová


Produkt

50 kusů roušek kvalitní roušek s vrstveným filtrem - Sky Blue 50Pcs - cena 899 Kč


Požadované řešení

V odeslaném odstoupení od smlouvy žádám zaslání uhrazené částky zpět na můj účet, který jsem tam také uvedla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2020 20:14, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva a odstoupila od smlouvy, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky ve lhůtě 14 dní od doručení odstoupení od smlouvy. Pokud tak prodávající v uvedené lhůtě neučiní, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 21:12, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.