Společnost


Gatner Elektromarket s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#41449Klamavé informace o přepravci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2020, před 5 lety

Jakub Čoček

Znění stížnosti

Objednal jsem zboží z tohoto eshopu a zvolil si dodání společností PPL. Zásilka mi byla poslána Českou Poštou bez snahy mne o tom informovat. Po komunikaci s eshopem z nich vylezlo, že s PPL již nespolupracují a za měsíc budou přecházet na nový eshop, takže se rozhodli že nemá cenu provést update toho stávajícího a opravit chybné informace. Tímto se eshop dopustil úmyslného klamání svých zákazníků.

Samozřejmě jak je zvykem české pošty se z dodání do druhého dne stalo dodání do týdne....


Produkt

Doprava


Požadované řešení

Informování zákazníků o změně dopravce před zaplacení objednávky nebo aspoň okamžitě po uzavření objednávky. Nyní tato informace není špatně jen na internetových stránkách, ale i v potvrzovacím emailu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 17:36, před 5 lety

Prodávající by měl na své stránce uvádět pravdivé údaje, není-li tomu tak, mohl by se dopouštět klamavého jednání či opomenuté, které zákon o ochraně spotřebitele zakazuje.

Co se týká termínu dodání, prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud by prodávající nedodal zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2021 16:11, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.