Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nákup mobilního telefonu LG Optimus L9 přes e-shop GSMEXPERT
-----------------------------------------------------------------
Leden 2014
Dobrý den, nejdříve se zmíním o kladech této "firmy": Musím souhlasit, že dodání výrobku po objednání je opravdu rychlé - prodávat to umějí... ale to je asi tak vše. Nebudu rozebírat, že doručený balík s telefonem neobsahoval ani náznak po českém návodu a přejdu rovnou k věci... objednal jsem si chytrý telefon, po necelém měsíci jsem ho musel dát reklamovat, protože přestal vydávat veškeré zvuky. Balík s reklamovaným telefonem jsem poslal 9. 11. 2013 a dorazil 11. 11. 2013 (viz číslo balíku: dr0081024605x). Po cca 14 dnech jsem si dovolil zeptat se na stav reklamace a byl jsem odbyt slovy, že reklamace vyřizuje právě nepřítomná osoba, abych zavolal později. Na další telefonáty reagovala "firma" obdobnými výmluvami. Jako nejhrubší a buranskou reakci považuji to, když mi nějaký zaměstnanec řekl, ať ho nezdržuju, že má plný obchod zákazníků (jako bych já jím nebyl!) a že se mi sami ozvou, až budou něco vědět - nikdo se mi samozřejmě neozval. Následující den mi bylo řečeno, že je telefon již opravený a že nejpozději 9. 12. 2013 dorazí. Což se nestalo. Dne 13. 12. 2013 jsem s právníkem sepsal dopis o odstoupení od smlouvy, na což "firma" reagovala velmi neurvale, že telefon už byl dávno poslán a že se zdržel u dopravce - což je opět další lež (viz číslo balíku: dr9845035723c). Dle sledování zásilky si může každý ověřit, že balík byl poslán až 16. 12. 2013. Protože je to více, než 30 dní podal jsem stížnost u ČOI, protože nebyla ochotna přistoupit na žádost o odstoupení od smlouvy i přesto, že nevyřídila reklamaci do 30 dnů a ještě svojí neschopnost házela na dopravce.
Shrnutí:
"Firma" se umí chovat dobře, jen do uzavření objednávky. Pak už jste jim ukradení.
KLADY (osobní zkušenost):
+rychlost vyřízení objednávky
+rychlost dodání objednávky
ZÁPORY (osobní zkušenost):
-neschopnost profesionální komunikace
-lajdácký přístup k reklamacím
-podávání lživých informací
-neurvalé jednání se zákazníkem
-----------------------------------------------------------------
Srpen 2014
Aktuální stav?
Po stížnosti na ČOI se majitel dušoval, že hned jak pošlu veškeré příslušenství (které bylo dávno zasláno, ale firma zásilku nepřevzala!), dostanu peníze zpět.
Příslušenství jsem zaslal tedy znova!
Peníze mi však nikdy vráceny nebyly!
Ondřej Pazdera
Rád bych dostal peníze zpět, jak bylo slíbeno.
|
Tweet |
Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si vzájemná plnění. Vzhledem k době trvání sporu doporučujeme spotřebiteli, aby společnosti zaslal písemně předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Ve výzvě je žádoucí zopakovat skutkový stav a doložit přílohy, které ho potvrzují (kopie). Výzvu k plnění je nutné zaslat nejméně 7 dnů před podáním návrhu na zahájení řízení (doporučeně, nejlépe i s dodejkou). Spotřebiteli dále doporučujeme, aby si všechny důkazy zachoval v listinné podobě.
Společnost Domax Group Services s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.