Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#41461Špatná organizace a nevhodné chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2020, před 5 lety

Petra Martinkova Reinerová

Znění stížnosti

Penny Prachatice-prodavačky věčně nepříjemné, stále špatně naladěné, na zákazníky se utrhují. Navíc senexodrzují nařízení, zákazníci se u kasy cpou jeden na druhého, když jsem požádala paní, aby se na mne netlacila, ještě si otevřela pusu. Nač je tam pán, který má dohlížet na pořádek? Nepatří k tomu v současné době i dohlizeni na to, aby lidi drželi rozestupy? Kukliková


Požadované řešení

Prodavačky by se měli chovat slušně a zorganizovat dodržování rozestupů u kasy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 16:38, před 5 lety

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Jednou z povinností prodávajícího, dle mimořádných opatření v oblasti maloobchodu, je aktivně bránit tomu, aby se zákazníci zdržovali v kratších vzdálenostech, než jsou 2 m v prostorách prodejny. (https://www.vlada.cz/cz/media-centrum/aktualne/vyhlaseni-nouzoveho-stavu-180234/#maloobchod) Pokud tomu tak není, měla by se spotřebitelka obrátit např. na vedoucí osobu prodejny. Ta by měla zajistit dodržování tohoto mimořádného opatření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2020 22:48, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.