Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Penny Prachatice-prodavačky věčně nepříjemné, stále špatně naladěné, na zákazníky se utrhují. Navíc senexodrzují nařízení, zákazníci se u kasy cpou jeden na druhého, když jsem požádala paní, aby se na mne netlacila, ještě si otevřela pusu. Nač je tam pán, který má dohlížet na pořádek? Nepatří k tomu v současné době i dohlizeni na to, aby lidi drželi rozestupy? Kukliková
Prodavačky by se měli chovat slušně a zorganizovat dodržování rozestupů u kasy
|
Tweet |
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Jednou z povinností prodávajícího, dle mimořádných opatření v oblasti maloobchodu, je aktivně bránit tomu, aby se zákazníci zdržovali v kratších vzdálenostech, než jsou 2 m v prostorách prodejny. (https://www.vlada.cz/cz/media-centrum/aktualne/vyhlaseni-nouzoveho-stavu-180234/#maloobchod) Pokud tomu tak není, měla by se spotřebitelka obrátit např. na vedoucí osobu prodejny. Ta by měla zajistit dodržování tohoto mimořádného opatření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.