Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, ráda bych vám zaslala zpětnou vazbu na moji dnešní jizdu a několik podnětů pro zlepšení vašich služeb. Dnes jsem se při kontrole jízdenky dozvěděla že mi skončila platnost aplikace in 25. Nechápu jaktoze je možné si vše koupit a zařídit online ale není možné aby došlo nějaké upozornění o končící platnosti na e-mail mebo formou sms nebo upozornění v aplikaci. Např. Jedinou větou i karty a její platnosti.. Případně jiný způsob jak vás aplikace upozorní. Nebo např. Ne povolit zakoupit slevu když propadne platnost. Když už se tak stalo, průvodčí mi ihned nauctoval doplatek za plne jizdne s platbou moznou pouze hotove. Prestoze jsem ho upozornovala ze zadnou hotovost nemám. Nenabidl mi žádnou možnou alternativu přestože jsem se jej opakovane ptala na moznosti a zjistovala je. Např. Zda je mozne doplatit v cilove stanici jizdenku kartou. V dobe pandemie jsem tak musela prosit okolni cestujici zda by mi půjčili hotovost za jizdenku. Rozumim ze to je ma chyba a platnost si mam pohlidat ale vase aplikace to rozhodne neusnadnuje a stejne tak vase sluzby a prostup pruvodviho vnímám jako zastaraly a staveny nikoliv se zamerenim na zákazníka.
Kristýna Hloušková
Moznost platby kartou. Moznost doplatit v cilove stanici ci v aplikaci. Moznost prodlouzit ihned svou in25. Upozorneni na koncici platnost v aplikaci.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/