Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41465Slovenské číslo, objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2020, před 5 lety

Marek Pravda

Znění stížnosti

Dňa 10.4.2020 som si objednával topánky z eshopu Aboutyou.cz. V rámci objednávky som zadal slovenské telefónne číslo avšak po komunikácii so zákazníckym servisom som zistil, že mi váš kuriér na toto číslo nebude môcť pri dodaní zavolať. To sa nakoniec aj stalo a dnes 17.4.2020 mi bolo oznámené, že ma kuriér nezastihol, pričom som bol celý deň doma a nikto ma nijako neupovedomil o dodaní tovaru. Nakoniec mi prišlo oznámenie, že bol môj balík odovzdaný do Parcelshopu. V emaile nebolo špecifikované v ktorom konkrétnom Parcelshope sa balík nachádza a preto som musel telefonicky kontaktovať vaše zákaznícke centrum v Prahe. Tam mi našťastie pomohli a zároveň mi dali potrebný PIN kód na prevzatie (ktorý som tiež inak neobdržal).


Požadované řešení

Umožniť kuriérom volať na slovenské tel. čísla, nakoľko je po prvé v ČR dostatočne veľký počet ľudí ktorý by túto zmenu využili (cca 68000) a zároveň bol od roku 2017 v rámci EÚ zrušený roaming, takže by to pre vás nemalo predstavovať dodatočné náklady. Pokiaľ ide o sledovanie zásielky online, určite by bolo vhodné uvádzať názov a adresu konkrétneho Parcelshopu, kde je balík uložený v situácii kedy nezastihnete zákazníka. Zároveň by ste mohli poskytnúť aj PIN potrebný na prevzatie balíku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 21:40, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2020 02:16, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.