Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dnes jsem byla informována že mě bylo odesláno zboží,které jsem si neobjednala.,pod číslem DR1150912585U.Jedná se zřejmě o stejnou zakázku,kterou jsem měla převzít před 2-ma dny,ale okamžitě jsem ji zaslala zpět.Nic jsem si neobjednala a jestli operátorka využila současné krizové situace,nebo slyšela něco jiného,nemohu za to.Já mám hovor v telefonu nahraný a ráda ho porovnám z vaší nahrávkou.Od všeho odstupuji a žádám o vymazání mojich dat,jinak to budu muset předat ČOI.Věřím že to nebude potřeba.
Zrušení všeho
|
Tweet |
Pokud bylo spotřebitelce doručeno zboží, které si spotřebitelka nezakoupila, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitelka společnosti na své náklady nic vracet ani ji o tom vyrozumět. Pokud by společnost žádala zaplacení kupní ceny, musela by v případě sporu prokázat, že smlouva byla se spotřebitelkou ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu dodán.
Zasílání neobjednaného zboží také patří mezi zakázané agresivní obchodní praktiky. Za porušení tohoto zákazu hrozí společnosti pokuta za přestupek až do výše 5 000 000 Kč. Spotřebitelka, která je přesvědčena, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz.
Spotřebitelka by mohla rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Pavlů,
pokud o balíček granulí nemáte zájem, tak ho nepřebírejte, nám se vrátí zpět. Protokol o vyjmutí Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze zasíláme v příloze.
Jen upozorňujeme, že pokud objednávku neodsouhlasíte, tak nic neposíláme.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.