Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#41466Už podruhé přišlo zboží,které jsem neobjednala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2020, před 5 lety

Anna Pavlů

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes jsem byla informována že mě bylo odesláno zboží,které jsem si neobjednala.,pod číslem DR1150912585U.Jedná se zřejmě o stejnou zakázku,kterou jsem měla převzít před 2-ma dny,ale okamžitě jsem ji zaslala zpět.Nic jsem si neobjednala a jestli operátorka využila současné krizové situace,nebo slyšela něco jiného,nemohu za to.Já mám hovor v telefonu nahraný a ráda ho porovnám z vaší nahrávkou.Od všeho odstupuji a žádám o vymazání mojich dat,jinak to budu muset předat ČOI.Věřím že to nebude potřeba.


Požadované řešení

Zrušení všeho


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 17:05, před 5 lety

Pokud bylo spotřebitelce doručeno zboží, které si spotřebitelka nezakoupila, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitelka společnosti na své náklady nic vracet ani ji o tom vyrozumět. Pokud by společnost žádala zaplacení kupní ceny, musela by v případě sporu prokázat, že smlouva byla se spotřebitelkou ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu dodán.

Zasílání neobjednaného zboží také patří mezi zakázané agresivní obchodní praktiky. Za porušení tohoto zákazu hrozí společnosti pokuta za přestupek až do výše 5 000 000 Kč. Spotřebitelka, která je přesvědčena, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz.

Spotřebitelka by mohla rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2020 09:42, před 5 lety

Vážená paní Pavlů,

pokud o balíček granulí nemáte zájem, tak ho nepřebírejte, nám se vrátí zpět. Protokol o vyjmutí Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze zasíláme v příloze.

Jen upozorňujeme, že pokud objednávku neodsouhlasíte, tak nic neposíláme.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2020 22:37, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2020 11:55, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.