Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry podvecer, Dne 11.4.2020 jsem obednal e-kolobezku znacky Kugoo s1.
15.4.2020 byla e-kolobezka pripravena k vyzvednuti,tak jsem s radosti sel vyzvednout a pri vybaleni jsem zjistil ze v baliku neni ma zminovana e-kolobezka ale nejaka ,,ecowheel,, ktera je jeste tomu horsi..(btw: mam natocene video kdyz se e-kolobezka vybalovala)
Na email neodepisuji,telefon nezvedaj,jen mi chodi sms ze prave hovori at to zkusim pozdeji.
Nevim co stim,snad jit na PCR ?
Dekuji
KUGOO S1 černá
Reseni je jednoduche..Ja jim vratim co jsem si neobednal a oni me poslou co jsem si obednal a nebo at mi vrati penize ..Pac 6 817,00 Kč neni zrovna malo.
|
Tweet |
Pokud nemá věc vlastnosti, které byly sjednány (nebo jde dokonce o jiné zboží), jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat i přiměřenou slevu.
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel také využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.