Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#41479Nedoručení balíku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2020, před 5 lety

Lenka Ližbetinová

Znění stížnosti

Dnes mi přišla ráno sms, že mi bude doručen "balík do ruky" v hodinách od 8.00 do 14.00, co již samo o sobě potěší - toto rozmezí je skutečně obrovské. Vzhledem ke stavu karantény, sedím doma a čekám balík. Schválně jsem v pohotovosti blízko mobilu, kdyby telefonovali a zvonky také máme funkční. Kolem 14,00 se už snažím dovolat na číslo řidiče, který je bud nedostupný nebo to naopak zase nezvedá. No podobně jako už se mi to stalo u této služby v minulosti, o 15.07 dostávám sms, že vzhledem k tomu, že pokus o doručení byl neúspěšný, můžu si balík vyzvednout na poště. Myslím, že větší službu by mi Česká pošta udělala, kdyby ráno zaslala sms s informací, že balík nedoručí a čeká na poště. Příplatek za doručení domů je v tomto případě zlý sen. Vzhledem k tomu, že tuto zkušenost mám už druhý krát, nebude se jednat o náhodu. Žádám o prošetření a vysvětlení, proč tato služba ve skutečnosti nefunguje. Naposledy jsem se stěžovala na poště při přebírání balíku ("do ruky") a tam mi dali po delším čekání telefonní číslo, kam si mohu zavolat (balíkovna k nim nepatří). Nechápu, proč není možné na poště podat stížnost a mám se někam snažit dovolat.\


Produkt

DR7814833971L


Požadované řešení

Žádám o prošetření a vysvětlení, proč tato služba ve skutečnosti nefunguje a balíky nedoručuje domů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 20:50, před 5 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.