Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#41485Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2020, před 5 lety

Vravusek Ivan

Znění stížnosti

Prominte ze vas zatezuji mym problemem
17,4:2020 o postovnezdarma.cz moje skusenost
Nevraceni penez
Objednal jsem si u firmy postovnezdarma.cz objednavka 102552017 rousky dne 17. 3. 2020, 14:10 v cene 498 Kč zaplaceno prez PayU Číslo transakce: C B9C1 XX1636255141XX (PL) Čísloobjednávky (přidělené příjemcem): Popis transakce: Order #102552017[1] Částka: 498,00 CZK Datum transakce: 2020-03-17 14:12:44 mei 19. 3. 2020, 14:54 ze rousky nedodaji 27. 3. 2020, 16:04 zruseni objednavky 30. 3. 2020, 14:48 složenku odešleme na tuto adresu IVAN VRAVUSEK, Jarosov 97, Jarosovu Litomysle, 56966 Dne 3. 4. 2020, 15:14 požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému. Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto,abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné. Děkujeme zapochopení a přejeme Vám pěkný den. mezi tim vam posilaji jenom nejake automaticke odpovedi naposledy meil ze penize poslali 14. 4.2020, 18:12 Pesniaze sme Vam 8.4.2020 odoslali na adresu. Dakujeme na pochopeni Nechapu proc od 3.4.2020 penize neodeslali nereaguji na meili info@postovnezdarma.cz jenom prez zakaznickou linku kde na otazky nereagujou a poslou automatickou odpoved ktera nema nic spolecneho s otazkou a vy nemate nic v ruce ze jste je kontaktoval us jsem rozhodnutej podat na ne trestne oznameni i to jsem jim napsal odpove zadna No naletel jsem sprominutim na smejdy Nechapu proc firma nevraci hnedka penize po stornu z jejich strany Do dnesniho dne penize nemam Dne 3. 4. 2020, 15:14 požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému. Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů delaji si dobry den ze zakaznika kdyz napsali Pesniaze sme Vam 8.4.2020 odoslali na adresu Tak co je pravda a les Firma us dostala pokutu 200000 kc pro tu firmu to nic neni maji takove sankce pojistene ja bych jim dal nekolik milionu a skoncili by a nekalim podnikanim
Prominte ze jsem vas obtezoval
Peknej den Vravusek


Produkt

rouska


Požadované řešení

okamzite zaslani penez na miji adresu zadrzujou cizi majetek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2020 08:47, před 5 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2020 08:06, před 5 lety

situaci jsme prověřili a za tuto objednávku Vám byla vrácena částka zpět dne: 8.4.2020. Vše by tedy mělo být v naprostém pořádku.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2020 17:18, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2020 21:09, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.