Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupené hodinky byly několikrát v opravě v Pardubicích a Valašském Meziříčí u prodejce.Závada se stále opakuje.Zastavují se, po několika dnech se rozejdou.Reklamační protokoly a mailová korespondence nepomohly k řešení.Na každém protokolu je uvedena oprava jiného dílu, případně závada svedena na vadnou baterii.Každopádně hodinky neplní svou funkci.Zaslal jsem odstoupení od smlouvy pro opakovanou vadu, bylo mi prodejcem řečeno,že na vrácení peněz nemám nárok vzhledem k tomu, že již uplynula záruční doba a případnou opravu si navíc musím uhradit sám.Nemám důvěru k tomuto výrobku a nevěřím ani prodejci a jím uváděným závadám,vše směřující k tomu, aby výrobek nemusel vzít zpět.
Hodinky FESTINA F 1628514
Chci odstoupit od smlouvy a požaduji vrácení peněz v souladu s občanským zákoníkem.
|
Tweet |
Záruka trvá po dobu 24 měsíců. Po tuto dobu lze uplaňovat práva za záruky. Spotřebitel může požadovat odstoupení od kupní smlouvy v případě, že uplatňuje reklamaci pro třetí stejnou vadu, která se vyskytla po opravě. Stejná vada se projevuje ve vlastnostech věci a není podstatné, jakým způsobem byla odstraňována. Všechny tři reklamace musí být uznané.
Pokud již záruční doba uplynula, práva z odpovědnosti za vady zanikla.
Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době jejího trvání.
Spotřebitel nám sdělil, že reklamace byla vyřešena vrácením peněz. Stížnost tedy uzavíráme.