Společnost


Jiří Jež

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4149Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2014, před 10 lety

Zdeněk Krapítek

Znění stížnosti

Zakoupené hodinky byly několikrát v opravě v Pardubicích a Valašském Meziříčí u prodejce.Závada se stále opakuje.Zastavují se, po několika dnech se rozejdou.Reklamační protokoly a mailová korespondence nepomohly k řešení.Na každém protokolu je uvedena oprava jiného dílu, případně závada svedena na vadnou baterii.Každopádně hodinky neplní svou funkci.Zaslal jsem odstoupení od smlouvy pro opakovanou vadu, bylo mi prodejcem řečeno,že na vrácení peněz nemám nárok vzhledem k tomu, že již uplynula záruční doba a případnou opravu si navíc musím uhradit sám.Nemám důvěru k tomuto výrobku a nevěřím ani prodejci a jím uváděným závadám,vše směřující k tomu, aby výrobek nemusel vzít zpět.


Produkt

Hodinky FESTINA F 1628514


Požadované řešení

Chci odstoupit od smlouvy a požaduji vrácení peněz v souladu s občanským zákoníkem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2014 12:03, před 10 lety

Záruka trvá po dobu 24 měsíců. Po tuto dobu lze uplaňovat práva za záruky. Spotřebitel může požadovat odstoupení od kupní smlouvy v případě, že uplatňuje reklamaci pro třetí stejnou vadu, která se vyskytla po opravě. Stejná vada se projevuje ve vlastnostech věci a není podstatné, jakým způsobem byla odstraňována. Všechny tři reklamace musí být uznané.
Pokud již záruční doba uplynula, práva z odpovědnosti za vady zanikla.
Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době jejího trvání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2014 09:02, před 10 lety

Spotřebitel nám sdělil, že reklamace byla vyřešena vrácením peněz. Stížnost tedy uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.