Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41492Nedodany zaplaceny balik PPL, misto toho dodany uplne cizi balik, reseni v nedohlednu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2020, před 5 lety

Sona Stahl

Znění stížnosti

Dne 15.4. mi byl dodan balik z Nemecka, ktery byl predem zaplaceny. Balik jsem ocekavala, zbozi bylo zaplacene a ne prave levne. Bohuzel po rozbaleni jsem zjistila, ze balik neni muj. Po zkoumani krabice jsem zjistila, ze adresat je uplne nekdo jiny, coz bylo spravne oznacene sluzbou DHL v Nemecku. Bohuzel firma PPL v CR balik prelepila potom mym stitkem, s moji adresou a cislem meho baliku. Cele odpoledne jsem protelefonovala s PPL, kde mi vubec nedokazali pomoct.Vezla jsem tedy cizi balik na DEPO, tam mi bylo receno ze uz nefunguji a poslali me na Parcel shopy, kde samozrejme nejsou zamestnanci PPL a resit to neumi. Po dalsim telefonatu jsem tedy balik dle instrukci nafotila a poslala mailem na PPL.Bylo mi receno, ze muj balik budou hledat a pro cizi balik si ke mne poslou. Dnes opet psala pani z PPL mail, ze zadnou chybu na baliku nenasla. Opet jsem ji posilala foto baliku, kde jsou dve adresy adresata a je tam etiketa patrici na muj balik, ktery nevim kde je...


Produkt

Nedodany balik na jmeno Sona Stahl


Požadované řešení

Nalezeni meho baliku, vyzvednuti ciziho baliku. Pokud nebude muj balik nalezen, okamzite vraceni mych penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2020 17:31, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Co se týká náhrady škody, dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 09:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.