Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 15.4. mi byl dodan balik z Nemecka, ktery byl predem zaplaceny. Balik jsem ocekavala, zbozi bylo zaplacene a ne prave levne. Bohuzel po rozbaleni jsem zjistila, ze balik neni muj. Po zkoumani krabice jsem zjistila, ze adresat je uplne nekdo jiny, coz bylo spravne oznacene sluzbou DHL v Nemecku. Bohuzel firma PPL v CR balik prelepila potom mym stitkem, s moji adresou a cislem meho baliku. Cele odpoledne jsem protelefonovala s PPL, kde mi vubec nedokazali pomoct.Vezla jsem tedy cizi balik na DEPO, tam mi bylo receno ze uz nefunguji a poslali me na Parcel shopy, kde samozrejme nejsou zamestnanci PPL a resit to neumi. Po dalsim telefonatu jsem tedy balik dle instrukci nafotila a poslala mailem na PPL.Bylo mi receno, ze muj balik budou hledat a pro cizi balik si ke mne poslou. Dnes opet psala pani z PPL mail, ze zadnou chybu na baliku nenasla. Opet jsem ji posilala foto baliku, kde jsou dve adresy adresata a je tam etiketa patrici na muj balik, ktery nevim kde je...
Nedodany balik na jmeno Sona Stahl
Nalezeni meho baliku, vyzvednuti ciziho baliku. Pokud nebude muj balik nalezen, okamzite vraceni mych penez
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Co se týká náhrady škody, dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.