Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Předražená myčka,která myje velmi ale velmi špatně, i když je momentálně nová. Auto mi drhla skoro nasucho žádné tlakové předmytí ani mytí podvozku, místo chemie tekla čistá voda, a vosku ani kapka. Sušení neefektivní až k ničemu. Celé mokré auto. A to jsem měl program premium za cca. 250kč!! Velká nespokojenost. Reklamace neuznána. Paní byla arogantní a vše prý je v pořádku! Musel jsem hned zajet na jinou myčku a úplně super a o 60kč levněji! Byl jsem tam naposled.
Automyčka špatně fungovala. Drhla auto téměř nasucho bez tlakového předmytí, bez chemie a vůbec auto neosušila. Při programu premium za 250kč to je fakt síla v přístupu vaší společnosti.
Vrácení peněz za mycí program premium.
Nebo nějaká kompenzace ve výši ceny programu.
|
Tweet |
Mezi spotřebitelem a společností byla uzavřena smlouva o dílo (umytí vozidla). Spotřebitel může službu reklamovat, pokud neodpovídala svými smluvenými nebo spravedlivě očekávanými vlastnostmi.
Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.