Společnost


BENZINA , s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41494Reklamace automyčky-Benzina Vodňany Budějovická 885

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2020, před 5 lety

Petr Polák

Znění stížnosti

Předražená myčka,která myje velmi ale velmi špatně, i když je momentálně nová. Auto mi drhla skoro nasucho žádné tlakové předmytí ani mytí podvozku, místo chemie tekla čistá voda, a vosku ani kapka. Sušení neefektivní až k ničemu. Celé mokré auto. A to jsem měl program premium za cca. 250kč!! Velká nespokojenost. Reklamace neuznána. Paní byla arogantní a vše prý je v pořádku! Musel jsem hned zajet na jinou myčku a úplně super a o 60kč levněji! Byl jsem tam naposled.


Produkt

Automyčka špatně fungovala. Drhla auto téměř nasucho bez tlakového předmytí, bez chemie a vůbec auto neosušila. Při programu premium za 250kč to je fakt síla v přístupu vaší společnosti.


Požadované řešení

Vrácení peněz za mycí program premium.
Nebo nějaká kompenzace ve výši ceny programu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2020 19:25, před 5 lety

Mezi spotřebitelem a společností byla uzavřena smlouva o dílo (umytí vozidla). Spotřebitel může službu reklamovat, pokud neodpovídala svými smluvenými nebo spravedlivě očekávanými vlastnostmi.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 17:49, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.