Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:709
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 148 stížnostech.

#41495Přenos čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2020, před 5 lety

Silvie Stejskalová

Znění stížnosti

Dobrý den,zrušila jsem přenos čísla a stejně toto provedli i když u nich nemám smlouvu a je jim to úplně jedno ,neřeší že jsem bez čísla je hluché.Chtějí po mě 10 000 Kč,nehoráznost,okrádání.


Produkt

hnus


Požadované řešení

Návrat mého původního čísla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 15:29, před 5 lety

V případě uzavření smlouvy prostředky dálkové komunikace, má spotřebitel ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. V případě uzavření smlouvy s operátorem tato lhůta na odstoupení začíná běžet ode dne doručení písemného vyhotovení smlouvy.

Právo odstoupit od smlouvy vzniká přímo ze zákona. Jedná se o jednostranné právní jednání, které uplatňuje spotřebitel, a které nepotřebuje žádné schválení či podobný úkon ze strany operátora. Zároveň operátor není oprávněn účtovat jakékoli poplatky či sankce v souvislosti s právem od smlouvy odstoupit.

V případě nevyřešení sporu by se spotřebitel mohl obrátit na Český telekomunikační úřad, který je subjektem příslušným pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti elektronických komunikací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.5.2020 16:28, před 5 lety

Dobrý den, paní Stejskalová,

pokud jste přenos čísla zrušila, mělo číslo zůstat aktivní u původního operátora. Z Vaší zprávy nevyplývá, zda jste přenos čísla rušila prostřednictvím původního operátora nebo u Vodafonu. Ale rádi celou situaci prověříme na základě reklamace, kterou můžete poslat poštou na adresu:

Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.5.2020 16:37, před 5 lety


Silvie Stejskalová

Dobrý den,zrušeno u vás(Vodafone)z důvodu neadekvátního požadavku(troufám si říci zlodějského),složení jistiny 10 000 KČ,měsíc jste toto nebyli schopni vyřešit.A nyní jste mi zaslali novou SIM kartu za 200 KČ,proč chci vrátit číslo zdarma.Stejskalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2020 16:00, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na žádost spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2020 21:56, před 5 lety

Dobrý den, paní Stejskalová,

vyšší Volací jistinu požadujeme na základě bezpečnostní kontroly, která probíhá při objednávce v našem systému (může jít například o záznam v registru SOLUS atd.). Volací jistinu vracíme automaticky po třech včas zaplacených Vyúčtováních, která jsme vystavili po sobě. Jak jsem Vám nabídla, celou situaci prověříme, pokud se rozhodnete podat reklamaci.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.5.2020 08:43, před 5 lety


Silvie Stejskalová

Dobrý den,mě nezajímají vaše bezpečnostní zlodějské praktiky,mě zajímá proč jste ihned nenapravili vaši chybu a proč jste mi poslali novou SIM kartu za 200 Kč,když o vaše služby nestojím,to není slušné a korektní jednání.Stejskalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2021 16:02, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.