Počet nahlášených stížností: | 709 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,zrušila jsem přenos čísla a stejně toto provedli i když u nich nemám smlouvu a je jim to úplně jedno ,neřeší že jsem bez čísla je hluché.Chtějí po mě 10 000 Kč,nehoráznost,okrádání.
hnus
Návrat mého původního čísla
|
Tweet |
V případě uzavření smlouvy prostředky dálkové komunikace, má spotřebitel ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. V případě uzavření smlouvy s operátorem tato lhůta na odstoupení začíná běžet ode dne doručení písemného vyhotovení smlouvy.
Právo odstoupit od smlouvy vzniká přímo ze zákona. Jedná se o jednostranné právní jednání, které uplatňuje spotřebitel, a které nepotřebuje žádné schválení či podobný úkon ze strany operátora. Zároveň operátor není oprávněn účtovat jakékoli poplatky či sankce v souvislosti s právem od smlouvy odstoupit.
V případě nevyřešení sporu by se spotřebitel mohl obrátit na Český telekomunikační úřad, který je subjektem příslušným pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti elektronických komunikací.
Dobrý den, paní Stejskalová,
pokud jste přenos čísla zrušila, mělo číslo zůstat aktivní u původního operátora. Z Vaší zprávy nevyplývá, zda jste přenos čísla rušila prostřednictvím původního operátora nebo u Vodafonu. Ale rádi celou situaci prověříme na základě reklamace, kterou můžete poslat poštou na adresu:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý den,zrušeno u vás(Vodafone)z důvodu neadekvátního požadavku(troufám si říci zlodějského),složení jistiny 10 000 KČ,měsíc jste toto nebyli schopni vyřešit.A nyní jste mi zaslali novou SIM kartu za 200 KČ,proč chci vrátit číslo zdarma.Stejskalová
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na žádost spotřebitelky.
Dobrý den, paní Stejskalová,
vyšší Volací jistinu požadujeme na základě bezpečnostní kontroly, která probíhá při objednávce v našem systému (může jít například o záznam v registru SOLUS atd.). Volací jistinu vracíme automaticky po třech včas zaplacených Vyúčtováních, která jsme vystavili po sobě. Jak jsem Vám nabídla, celou situaci prověříme, pokud se rozhodnete podat reklamaci.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý den,mě nezajímají vaše bezpečnostní zlodějské praktiky,mě zajímá proč jste ihned nenapravili vaši chybu a proč jste mi poslali novou SIM kartu za 200 Kč,když o vaše služby nestojím,to není slušné a korektní jednání.Stejskalová
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.