Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dnes jako ter.prac.v soc.sl.jsem v době mezi 8-10 zajišťovala nákup pro klienta-seniora.Prokazovala jsem se průkazkou organizace,abych zaručila ,že nákup není pro mě.Byla jsem v práci,pracovala jsem,úkon byl součástí smlouvy mezi klientem a organizací.
Nejprve jsem byla odkázána na informace,kde jsem měla vyčkat příchodu odpovědného pracovníka,ředitel tam nebyl.Na přepážku někdo ze zaměstnanců přišel a zase odešel.Po cca 15 min.čekání jsem se zeptala v jakém časovém horizontu asi tak odpovědný člověk přijde.
Bylo mi řečeno,že ona osoba už zde byla a já mám čekat do 10 h. O víkendu jsem v terénu sama,mívám kolem 8 asistencí v rozmezí cca půl hodiny až třeba dvou hodin.U každého klienta musím být v určitou dobu,nemám moc prostoru ohledně času.
Ještě bych pochopila kdyby odpovědná osoba přišla ke mě a řekla"Mrzí nás to,jsme vázani nějakými pravidly ,nelze to."
Ale já jsem ani nikomu nestála za to ,aby mi to řekl "face to face." Ztratila jsem zbytečně čas.Také já pracuji v době krize Covid -19.Vystavuji se nebezpečí,ale svoji práci se i tak snažím dělat zodpovědně.Jsme omezeni pravidly,ale tato doba krize je i o toleranci,úctě a slušném jednání.
Odešla jsem tedy,znechucena jakou mám cenu jako zákazník ,pracovník v sociálních službách.V supermarketu Pennny mě umožnili nakoupit bez problémů,jejich přístup byl v pořádku.
Myslím ,že průkazka pracovníka by měla být dostatečným důkazem k umožnění nákupu imobilního seniora.
|
Tweet |
Od 25.3.2020 nabylo účinnosti mimořádné opatření, na základě kterého se všem osobám zakazuje přítomnost v maloobchodních prodejnách (o rozměrech větších než 500 m2) potravin, hygienického zboží, kosmetiky a jiného drogistického zboží v čase 8:00-10:00, a to s výjimkou osob starších 65 let věku, včetně zajištění nezbytného doprovodu, osob, které jsou držiteli průkazu ZTP/P, starší 50 let, včetně zajištění nezbytného doprovodu, zaměstnanců nebo osob v obdobném poměru zařízení poskytujících pečovatelskou službu a majitelů a zaměstnanců provozovatele prodejny nebo osob v obdobném poměru.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Zakaznické centrum na daném tel.čísle jsem kontaktovala dnes a byla jsem překvapena příjemným přístupem.Moje stížnost byla dále přeposlána k řešení ke konkrétním osobám.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.