Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefon zaslaný na reklamaci.
Společnost skoro nekomunikuje. Po 30 dnech napsala, že reklamace bude trvat i 60 dní a různé další výmluvy. Ale ani po té době nic.
telefon xperia x10 mini
Vrácení peněz.
O to jsem i firmu požádal na základě nevyřízení reklamace v 30 dnech.
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty lze od smlouvy odstoupit. Jsou-li splněny podmínky pro vznik nároku na odstoupení, doporučujeme uplatnit nárok s odkazem na uplatnění reklamace poštou, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Společnost Handy Mobil s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.