Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Není to ani stížnost, jako výměna dodané obuvi v čísle 7./39?/ za obuv vzoruPM6 pánské mokasiny číslo 9/43/ v EU značení velikosti.
Ve velikosti č.7. nemohu chodit a tak dlouho jsem na dodání obuvi čekal, jelikož jsem se po operaci vrátil z nemocnice a nemám včem v jarních měsících chodit na povinné procházky.
Děkuji za dodání v brzké době a prosím o uvedení adresy pro dodání nevho
dné velikosti obuvi zpět.
Svatoplik Šváček, Sklený kopec 1632, 75301 Hranice.
Prosím o dodání požadované obuvi za výměnu.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Požadovaná obuv (pánské mokasiny PM6) byla v objednávce číslo 102495419 ve velikosti č. 9, a bylo dodáno č. 7.
V této obuvi skutečně nemohu chodit a požaduji výměnu.
Děkuji za vyřízení. SŠ.
je nám velice líto, že Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Poprosíme Vás o vrácení zboží na adresu:
Ateli s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice
Jako adresáta uveďte, prosím, pouze firmu Ateli s.r.o.
K zásilce nám prosím napište číslo objednávky, jak si přejete reklamaci řešit, a z jakého důvodu nám zboží vracíte.
Balíček nezasílejte na dobírku. Nejlepší je balíček zaslat doporučeně, budete mít od zásilky doklad.
Reklamace je řešena v zákonné lhůtě do 30 dnů od přijetí požadavku.
Děkujeme Vám.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Vážená paní Kateřino,
co kdyby jste mi poslali požadovanou obuv PM6 číslo 9. a až příjde poštou k nám, tak já Vám obratem nepožadovanou obuv obratem vrátím.
Děkuji Svat. Šváček
Dobrý den,
bohužel není možná Vámi navrhovaná varianta. Nejdříve musíte produkt vrátit, zasíláte ji doporučeně a budete mít od ní doklad. Poté Vám necháme zaslat nový produkt.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Milá Kateřinko,
na Vaši podmínku zaslání Vámi zaslanou nevhodnou obuv jsem poslušně přistoupil,
a obuv č.6. jsem zaslal a nepožaduji finanční vyrovnání poštovného, ale mile by
mne potěšil dárek v podobě klíčenky a požadované obuvi č.9. k objednávce č. 102495419.
Děkuji a přeji pěkný den. s.š.
Vaše objednávka se kompletuje u zahraničního prodejce. Doba dodání Vašeho zboží je 10-30 (maximálně 60) dní od odeslání. Nyní jsme u dodavatele zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání budete informován prostřednictvím emailové zprávy.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.