Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka nedošla napriek platbe zo dňa 11.03 2020 kde sa stala chyba? Dúfam že sa to čoskoro napraví.
Bezdrôtové bluetooth slúchadlá
Dúfam že zaplatený tovar bude aj dodaný.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
To kde nájdem to číslo od 11.03 je to variabilný symbol? 1100469541 kód prod:39
dodací lhůta u produktu činí obvykle 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože je zboží odesíláno přímo ze zahraničí.
K odeslání Vaší zásilky došlo dne 22.3.2020, Vaše zboží je tedy na cestě k Vám.
V případě Vaší zásilky lze její stav sledovat podle sledovacího čísla: UC885121091YP
na následujících stránkách
https://www.17track.net/cs
https://www.postaonline.cz/trackandtrace (pro Českou republiku)
https://tandt.posta.sk/ (pro Slovenskou republiku).
Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Vedieť že to pôjde až z Číny tak si to vôbec neobjednám skôr mi prišla objednávka z Wishu už nikdy si cez tento obchod nič neobjednám.
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Zákazník je i u produktu seznámen s tím, odkud je zboží přesně zasíláno.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Slúchadlá konečne došli tak je to v poriadku.Dakujem.
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Přejeme mnoho spokojených nákupů.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení: