Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
dne 24.03.20 č.obj. 102581068, bylo zaplaceno a po nahlášení od Poštovné ZDARMA, že zboží je na poště, pošta uvedla, že pod tímto číslem TX84938921RN nic takové nezná, její čísla dodání jsou jiná?!Současně uvedla zaměstnankyně pošty, že "již tam dnes byl pán, s podobným pro poštu neznámým číslem"?! Dále jsem byl při dalším surfování na internetu a po prohlížení www.Poštovné ZDARMA.cz, upozorněn ČOI, že se jedná o možný podvod, neboť stížností na www.Poštovné ZDARMA.cz na nedodání zaplaceného zboží,je již velké množství. Již jsem se i dotázal an www.Poštovné ZDARMA.cz, kde to vázne (?),jsem ale dostal obecnou, nikoliv konkrétní odpověď, tudíž "hra na čas" a metoda "mrtvého brouka"!
dne 24.03.20 č.obj. 102581068
jestli zboží někde na poště leží, tak jak dle mého názoru fiktivně www.Poštovné ZDARMA.cz sdělilo, tedy konkrétně u které pošty a pod jakým číslem, pod kterým bude pošta schopna zboží identifikovat.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 30.3.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám.
Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.
V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Zboží nakonec bylo dodáno, tak že "konec dobrý, všechno dobré"!