Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:662
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4151Reklamace GK u CzC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2014, před 10 lety

Radek Beneš

Znění stížnosti

Dobrý den.

Dne 18.5. 2014 byla vytvořena objednávka, který obsahovala i MSI R9 270X GAMING 2G (dále jen GK. Zmíněná Gk byla v pořádku až do 15.7.2014, kdy byla podána reklamace osobně na pobočce. V Reklamaci jsem požadoval nový kus, vzhledem k tomu, že se vada na Gk objevila do 6ti měsíců od jejího nákupu. Nicméně dne 31.7. 2014 mi byla vrácena z reklamace a vyměněna za údajný nový kus. Po podrobnějším prohledání jsem zjistil, že karta nese následky používání, jednalo se o malé škrábance a vadu u konektoru pci-e. Kartu jsem přesto zkusil. Po několika hodinách testování jsem zjistil, že karta se přihřívá a tak 31.7.2014 následoval telefonát na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že po domluvě s reklamačním oddělením mi bylo přislíbeno vrácení peněz. Dne 1.8.2014 byla Gk donesena osobně na pobočku k reklamaci. Dne 19.8.2014 mi však byla doručena "nová" karta která mi přišla z reklamace. Následoval opětovný telefonát na zákaznické oddělení, kde jsem se dozvěděl,že slib daný mi slečnou na zákaznické lince nemá žádnou váhu. Po podrobnějším průzkumu jsem zjistil, že i tato karta nese následky použivání, konkrétně oděrky u místa, kde se Gk šroubuje k case.

Děkuji, pokud se tímto případem vůbec budete zabývat, czc se ani neodhodlalo odepsat na mail.

Radek Beneš


Produkt

VGA ati MSI R9 270X GAMING 2G, 2GB, DDR5, PCI-e "602-V303-13SB1312018870" (sériové číslo karty, která mi byla jako první vrácena z reklamace) / "602-V303-020C1403036435" (sériové číslo karty, která mi byla jako druhá vrácena z reklamace)


Požadované řešení

Slíbené vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2014 11:09, před 10 lety

Pokud by spotřebitel prokázal ujištění pracovnice na zákaznické lince, považovalo by se takové ujednání jako dohoda, která má přednost před zákonem. Zaměstnanec totiž jedná za společnost a zavazuje ji.
Ze zákona má spotřebitel primárně právo na opravu, lze-li ji realizovat bez zbytečného odkladu. Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, spotřebitel může požadovat dodání nové věci bez vad. Pokud to není možné, lze uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2014 07:39, před 10 lety

Dobrý den pane Beneši,

v interních poznámkách vidím, že se jedná o shodu toho, co píšete. Prosím pošlete kompletní grafickou kartu na pana Brettla.
do Příbrami, Brodská 570, 261 01.

Vystaví Vám následně dobropis.

Děkuji za pochopení

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2014 10:10, před 10 lety


Radek Beneš

Dobrý den pane Boček,

děkuji za urychlenou odpověď. Balíček byl dneska předán na poštu. Obsahuje kompletní balení Gk, včetně příslušenství, kopii obou reklamací a kopii i stížnosti uvedené na těchto stránkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 17:32, před 10 lety

Jelikož společnost neposkytla o dalším průběhu stížnosti informace, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.