Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
22.10.2019 som z webstranky www.vevio.cz objednala zbozi v hodnote 799, velkova castka objednavky bola 857. Zasielka nebola nikdy dorucena,moja znama a susedka pracuje na poste takze veskere zasielky mi nosi hned a sama potvrdila, ze nic take neprislo. Na zakaznicku podporu som sa obratila 6x, vypisovala reklamacne formulare, odpovedi som sa nedockala ani po niekolkych vyzvach. Na webstrankach som nasla vela staznosti o tom, ze tato spolocnost okrada ludi, a nie malo. Poprosim Vas teda tymto smerom o pomoc v naslednych krokoch.Udaje o spolocnosti:
Vevio.cz
Nové Město
110 00 Praha 1
Česká republika
Zákaznická podpora
info@vevio.cz
Rejstříkový soud
Městský soud v Praze
Spisová značka: C 34409/MSPH
DIČ: CZ03600599
IČ: 3600599
Indfo o objednavke:
Objednavka cislo: 1340121
Dámské elegantní kožené boty Talia Barva: brown-1, Velikost: 39 1 799 Kč Poštovné Pojištěná zásilka Balné Suma celkem 0 Kč 39 Kč 19 Kč 857 Kč
Poprosim o vratenie plnej sumy objednavky. Velmi pekne dakujem
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou na adresu sídla společnosti. V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou, může využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
E-shopy, u kterých evidujeme větší množství stížností se více zbýváme i v tiskové zprávě: https://www.dtest.cz/clanek-8035/dtest-top-5-aktualne-nejproblemovejsich-e-shopu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.