Počet nahlášených stížností: | 441 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes tj. 19.04.2020 v odpoledních hodinách na Vaší fil. Vlašim jsem byl dost nemile překvapen jednáním Vašeho pana pokladního. Při platbě nákupu v ceně 532,49 Kč mě byly odmítnuty stravenky v hodnotě 330 korun s tím, že nákup obsahuje alkohol který činil částku 149,70 z výše uvedené ceny. Panu pokladnímu jsem se slušně snažil / leč marně / vysvětlit, že stravenkami hodlám zaplatit jídlo, nikoliv alkohol, natož mě bylo dost arogantně sděleno, nechť laskavě zaplatím hotovostí. Učinil jsem tak, ale jen s ohledem fronty čekajících zákazníků na zaplacení, která nebyla kvůli tomuto incidentu mnou zaviněná /byla již přede mnou/.
Rád bych věděl z jakého důvodu pan pokladní takto se mnou jednal a zda vůbec ví co, jak a čím se dá platit. Protože věřte, že takovéto chování zaměstnanců vůči zákazníkům, to je cesta do pekel.
|
Tweet |
Společnost není povinna ze zákona přijímat stravenky (příspěvek na stravování). Pokud se však k tomu zavázala, je povinna svému závazku dostát. Pokud by společnost uváděla nepravdivé informace ohledně prodeje výrobků nebo poskytování služeb (např. nepřijímá stravenky, i když inzeruje, že ano), mohlo by se jednat o klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na https://www.coi.cz/podatelna/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.