Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:441
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#41514Odmítnutí možnosti platby stravenkami

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2020, před 5 lety

Josef Půhoný

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes tj. 19.04.2020 v odpoledních hodinách na Vaší fil. Vlašim jsem byl dost nemile překvapen jednáním Vašeho pana pokladního. Při platbě nákupu v ceně 532,49 Kč mě byly odmítnuty stravenky v hodnotě 330 korun s tím, že nákup obsahuje alkohol který činil částku 149,70 z výše uvedené ceny. Panu pokladnímu jsem se slušně snažil / leč marně / vysvětlit, že stravenkami hodlám zaplatit jídlo, nikoliv alkohol, natož mě bylo dost arogantně sděleno, nechť laskavě zaplatím hotovostí. Učinil jsem tak, ale jen s ohledem fronty čekajících zákazníků na zaplacení, která nebyla kvůli tomuto incidentu mnou zaviněná /byla již přede mnou/.


Požadované řešení

Rád bych věděl z jakého důvodu pan pokladní takto se mnou jednal a zda vůbec ví co, jak a čím se dá platit. Protože věřte, že takovéto chování zaměstnanců vůči zákazníkům, to je cesta do pekel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 15:16, před 5 lety

Společnost není povinna ze zákona přijímat stravenky (příspěvek na stravování). Pokud se však k tomu zavázala, je povinna svému závazku dostát. Pokud by společnost uváděla nepravdivé informace ohledně prodeje výrobků nebo poskytování služeb (např. nepřijímá stravenky, i když inzeruje, že ano), mohlo by se jednat o klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2020 22:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.