Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#41519Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2020, před 5 lety

Alena Štantejská

Znění stížnosti

Objednala jsem před vánoci z daného eshopu tričko s koněm, ale nic nepřišlo. Několikrát jsem obchodu psala, kde je moje zboží, kdy ho dodají a ti mě stále uklidňovali, že je na cestě (minimálně dvakrát). A tak jsem čekala, ale zboží stále nedodáno, po půl roce!

Objednávka byla provedena 5.12. 2019. Řádně zaplacena, email s potvrzením, že balíček byl předán do přepravy mám uložen. Číslo objednávky 1546905599. Bohužel doteď nemám ani peníze ani tričko.


Produkt

Dámské tričko s potiskem - Tep a kůň- 3 barvy, (v mém případě šedá, velikosti S)


Požadované řešení

Chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2020 07:49, před 5 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2020 08:17, před 5 lety

Dobrý den,

stav Vaší objednávky jsme nyní důkladně prověřili a u Vaší zásilky došlo bohužel ke ztrátě ze strany přepravních společností.

Za tuto skutečnost se převelice omlouváme.

Vaše reklamace byla úspěšně vyřízena a platba Vám byla vrácena na účet, ze kterého jsme platbu obdrželi. Platbu obdržíte do 48 hodin v pracovní dny.

Omlouváme se za vzniklé potíže.

Garantujeme doručení do 60 dní ode dne odeslání zboží prodejcem. V případě, že v této lhůtě zboží nedorazí, dtačí nám zaslat vyplněný reklamační protokol a Vaše reklamace je do 48 hodin v pracovní dny vyřízena.


S pozdravem Tomáš Nejedlý
Zákaznická podpora Lunzo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.4.2020 09:18, před 5 lety


Alena Štantejská

Hodnocení:

Komentář: Peníze hned po zveřejnění stížnosti vrátili. Děkuji.