Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Začátkem května jsme si zarezervovali ubytování s polopenzí v penzionu Valmi a zaplatili jsme zálohu 1237,-Kč na účet penzionu. Platbu nám potvrdil 6.5.2014 provozovatel Lukáš Kalina. Dva dny před naší dovolenou (7.8.)jsme zaslali do penzionu e-mail s dotazem, od kolika hodin je možné se ubytovat. Tentýž den nám pan Kalina oznámil, že není schopen nás ubytovat a slíbil, že nám zálohu vrátí. Bohužel se tak do dnešního dne nestalo, pro Vás žádám o radu, jak dále postupovat. Děkuji
Platbu 1237,-Kč jsme poslali 6.5. na účet penzionu Valmi a do dnešního dne zálohu nevrátili.
Vrácení zálohy 1237,-Kč za neposkytnutou službu.
|
Tweet |
Odmítl-li subjekt plnit z uzavřené smlouvy o ubytování, porušil tím smluvní závazek. V takovém případě vznikl spotřebiteli nárok na vrácení uhrazených peněžních prostředků. Plnit se má ve lhůtě dohodnuté, není-li lhůta dohodnuta, je možné subjektu jednostranně určit přiměřenou dobu k plnění.
Subjekt Lukáš Kalina byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.