Společnost


Lukáš Kalina

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4152Nevrácená záloha za neposkytnutou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 25 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2014, před 10 lety

Hana Větrovská

Znění stížnosti

Začátkem května jsme si zarezervovali ubytování s polopenzí v penzionu Valmi a zaplatili jsme zálohu 1237,-Kč na účet penzionu. Platbu nám potvrdil 6.5.2014 provozovatel Lukáš Kalina. Dva dny před naší dovolenou (7.8.)jsme zaslali do penzionu e-mail s dotazem, od kolika hodin je možné se ubytovat. Tentýž den nám pan Kalina oznámil, že není schopen nás ubytovat a slíbil, že nám zálohu vrátí. Bohužel se tak do dnešního dne nestalo, pro Vás žádám o radu, jak dále postupovat. Děkuji


Produkt

Platbu 1237,-Kč jsme poslali 6.5. na účet penzionu Valmi a do dnešního dne zálohu nevrátili.


Požadované řešení

Vrácení zálohy 1237,-Kč za neposkytnutou službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2014 11:36, před 10 lety

Odmítl-li subjekt plnit z uzavřené smlouvy o ubytování, porušil tím smluvní závazek. V takovém případě vznikl spotřebiteli nárok na vrácení uhrazených peněžních prostředků. Plnit se má ve lhůtě dohodnuté, není-li lhůta dohodnuta, je možné subjektu jednostranně určit přiměřenou dobu k plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 14:34, před 10 lety

Subjekt Lukáš Kalina byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.