Společnost


Cupidi Bellator Holding & Co, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41520Nedodaní zaplaceného zboží v ceně 478 Kč - bez zboží, bez peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2020, před 5 lety

Vlasta Bláhová

Znění stížnosti

Dne 14. října 2019 jsem obdržela potvrzení své objednávky a od té doby jsem si vyměnila s paní Lucií několik emailů ohledně dodání zboží.

Do dnešního dne jsem bez zboží a bez zaplacených peněz.

Veškeré údaje pro vrácení peněz zpět na účet byly poskytnuty.

Očekávám tedy, že mi budou peníze navráceny, na zboží, které mělo přijít kolem vánoc už jsem se načekala dost a dost!

Emailová adresa společnosti - no reply, odkazuje na formulář na jejich stránkách, já ale v potvrzovacím emailu nemám ani číslo objednávky pro uplatnění reklamace!

Velomont

Biskupský dvůr 1154/1, Nové Město,

110 00 Praha 1

IČ: 07168829, DIČ: CZ07168829


Informace z justice.cz

Cupidi Bellator Holding & Co, s.r.o.

Ing. ZDENĚK ČABLA, 1956
Masarykovo náměstí 1/7, 274 01 Slaný
Den vzniku funkce: 7. května 2019


Produkt

nedodané zboží a nevrácené peníze


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2020 07:37, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2020 17:48, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.