Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, jednou jsem zabloudila na tyto stránky. Zaplatila jsem 3 měsíční členství za 996kc. Za 3 měsíce si částku strhli zase. Celkem to jsou necelé 4 tisíce za rok. Již loni v létě jsem psala na jejich technickou podporu, zadala jsem o zrušení smlouvy a účtu. Odpověď byla, že je všechno v pořádku. Účet byl zrušen a peníze se strhavaji dal. Bohužel nevím název té seznamky.zhava noc, sex kontakt. Ted mě chtějí zase strhnout peníze 26.4.
Prosím o okamžité odstoupení od smlouvy. Mail petrastem@seznam.cz
Petra Štemberová
|
Tweet |
Placenou/prémiovou službu lze objednat na různě dlouhou dobu. Uživatel musí být před zřízením těchto služeb informován o placeném charakteru, obsahu a rozsahu služeb a rovněž o ceně a platebních podmínkách. V případě, že tomu tak nebylo, by se mohl spotřebitel v krajním případě dovolávat toho, že jednal v omylu o rozhodující skutečnosti. V takovém případě by bylo jeho právní jednání dle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, neplatné.
Pokud byla aktivována spotřebitelem placená služba a právní jednání spotřebitele nelze vyhodnotit jako neplatné z důvodu omylu, je třeba smluvní vztah vypovědět. Ohledně formy, ve které by měla být výpověď zaslána společnosti platí, že z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti, případně prostřednictvím doporučeného dopisu.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.