Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den nakupovala jsem u teto společnosti zrcatka preposilam email Dobrý den objednala Zrcátka pro Chopper koloběžku (0043) objednávka 16553337 dne 24.3 dnes je 4.4 a zrcatka nikde penize mate davno na uctu ,muzete mi napsat kdy zrcatka prijdou vebrova jenišovice toto jsem jim napsala maji nefukční email tak jsem volala přimo majiteli na internetu maji telefon velmi arogentni clovek ptala jsem se kdy odeslali zbozi on na to jestli vubec odeslali tak jsem rekla ze si dela srandu je to uz 14 dni a oni ani zbozi neodeslaly pan dal fukcni eimal na spolecnost psala jsem nekolikrat na tento eimal nikdo neodpovida a pan byl v telefonu drzy arogantni nenecham si na sebe rvat a poroucet od tohoto pana proto jsem telefon polozila ale je dnes 20.4 platila jsem slozenkou penize jsem posilala 25.3 2020 a dnes je 20.4 2020 maji na uctu castku 750 kc skoro mesic a nikdo se neozyva moc děkuji za radu vebrova
at poslou zbozi ,nebo vrati penize moc dekuji vebrova
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.