Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20. 6. 2014 jsem objednala a zaplatila zboží (turbobrush).
Č. objednávky 140620007.
Po několika telefonických urgencích kdy mi bylo slibováno dodání zboží ve stylu "příští týden", jsem dne 16. 7. 2014 společnosti telefonicky oznámila, že chci vrátit peníze, pracovnice se kterou jsem mluvila slíbila vrátit peníze neprodleně, což se dodnes nestalo.
Dne 29. 7. 2014 jsem zaslala doporučeně oficiální stížnost společnosti, rovněž bez odpovědi.
Turbobrush , č. objednávky 140620007, cena 999Kč.
Žádám tímto o vrácení zaplacené částky, protože k této firmě ani jejím mu zboží nemám důvěru.
|
Tweet |
Nebylo-li zboží dodáno ani v dodatečně stanovené lhůtě, spotřebitelka měla právo na odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupením se smlouva ruší a strany jsou povinny vrátit si vzájemná plnění. V takovém případě je důležité stanovit společnosti lhůtu a způsob vrácení peněz. Ocitne-li se společnost v prodlení, má spotřebitel právo na úroky z prodlení.
Pokud spotřebitelka již odstoupila od smlouvy (písemně), doporučujeme společnosti zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které ji bude určena dodatečná lhůta ke splnění povinnosti před podáním žaloby k soudu. Lhůta nesmí být kratší než 7 dní. Po jejím marném uplynutí lze podat u příslušného soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené soudní řízení, ve kterém soud rozhoduje na základě předložených důkazů bez nařízení jednání. Ve výzvě je nutné shrnout skutkový stav. Výzvu dporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe i s dodejkou.
Společnost byla o podané stížnosti informovaná, bohužel se doposud nerozhodla ke stížnosti vyjádřit. Stížnost jsme nuceni z tohoto důvodu uzavřít.