Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den.
Dne 20.04.2020 půlku dne čekám na balíček, kdy mi přišla sms o doručení mezi 10-12h.
Bohužel pan řidič, což mě mrzí nebyl schopný zavolat ani zavzvonit na zvonek a dneska předal balíček na PPL parcel schop, který mám velice daleko od bydliště.
Volala sem na linku, kde mě bylo řečeno, že už mě nemají jak pomoci, musím si to jít vyzvednout na parcel shop, který mám za městem, dále v hotovosti, takže další čas a práce navíc.
Vždy sem byla spokojená, každý řidič mě poslal sms i volal a nebyl problém, toto je poprvé.
Raději budu objednávat zboží jinde nebo zvolím jinou přepravní společnost.
Adéla Dostálová, DiS.
Řešení zřejmě není, dle paní operátorky
Stejně si proto musím dojít, jediné štěstí, že nejsem v nějaké karanténě, protože jako člověk, co je neustále doma sám bych si to neměla jak vyzvednout - což pak tato firma postrádá smysl...
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.