Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#41537nedoruceni baliku 2,1 kg do Rumunska

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2020, před 5 lety

EMILIAN TEODORESCU

Znění stížnosti

Dne 13 března 2020 jse posilal pres Cesku Postu balik cislo CS 05 652 009 0 CZ balik do Rumunska a ani dnes 20.04.2020 nebyl dorucený.
Jsem zaplatil 573.-Vam , Ceske poste za vase sluzby - ktere jste neudelali !
Ptam se Vam : proc jste mi vzali 573.-KC z kapsy bez nic za nic ?
s jakym pravem lžete jelikož to je lež že mužete uskutecnit neco co nikdy jste neuskutecnili - dodaní me zasilky do Rumunska - adresa byla jasna , nebylo v Himalajii na 8000 vysky, ani v mongolske stepy, ale VE MESTE TURDA , v RUMUNSKU, evropeska zeme.
Cekam odpoved a odskodne za stress spusobený Vama mne osobne - je mí 71 let.
Emilian Teodorescu
222712614@iol.cz


Produkt

leky a kozmetika


Požadované řešení

chci aby jste dorucili balik
anebo vratit balik
anebo vratit odskodne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 12:37, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.