Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20.1. 2020 jsem na stránkách Vevio objednala a zaplatila legíny Initial (10 kusů).
21.1. 2020 mi přišlo potvrzení o platbě a poslání zboží.
Čekala jsem uvedených 60 dnů, ale zboží stále nedošlo. Ani žádná zpráva.
Po 60 dnech jsem vyplnila a poslala jejich reklamační formulář, na který mi vygenerovaným emailem oznámili, že mají na vyřízení reklamace 30 dnů. Dnes po 30 dnech stále nic.
Módní dámské legíny Initial Barva: Black, Velikost: M 1 kus, Módní dámské legíny Initial Barva: Black, Velikost: L 2 kusy, Módní dámské legíny Initial Barva: Black, Velikost: S 7 kusů
Vrátit peníze za veškeré zboží
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.