Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#41540Nedodané zboží a měsíc od vyplnění reklamačního formuláře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2020, před 5 lety

Denisa Ondráčková

Znění stížnosti

20.1. 2020 jsem na stránkách Vevio objednala a zaplatila legíny Initial (10 kusů).
21.1. 2020 mi přišlo potvrzení o platbě a poslání zboží.
Čekala jsem uvedených 60 dnů, ale zboží stále nedošlo. Ani žádná zpráva.
Po 60 dnech jsem vyplnila a poslala jejich reklamační formulář, na který mi vygenerovaným emailem oznámili, že mají na vyřízení reklamace 30 dnů. Dnes po 30 dnech stále nic.


Produkt

Módní dámské legíny Initial Barva: Black, Velikost: M 1 kus, Módní dámské legíny Initial Barva: Black, Velikost: L 2 kusy, Módní dámské legíny Initial Barva: Black, Velikost: S 7 kusů


Požadované řešení

Vrátit peníze za veškeré zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 09:43, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 18:12, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.