Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Již v minulosti jsem s Vámi řešila stížnost ohledně nedodání předplaceného časopisu SPARK v hodnotě 72kc měsíčně.Opet tento měsíc nedošel,tak mi poslali dne 9.4.2020 náhradní výtisk formou POSTE RESTANTE,ale bohužel,když jsem opět šla dnes ptát na poštu,nic tam není.Muzete mi laskavě vysvetlit,jak je to možné?POSTE RESTANTE je pokud vím dodání na poštu a netvrdte mi,že obyčejný časopis jde víc jak týden.Budu trvat na nápravě,protože to není poprvé a jdou v tom peníze jak moje,tak vlastně i těch,co výtisky odesílají.
Děkuji předem za odpověď.
S pozdravem Soňa Vojtová,Kotvrdovice,67907
Požaduji nápravu a požaduji sankce pro pracovníky pošty,co roznáší poštu v obci Kotvrdovice.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.